donderdag 15 september 2011

Dag 12 – Animal Kingdom

Vanmorgen was ik al voor de wekker wakker. Nadat ik de rest had wakker gemaakt en iedereen beneden was. Een lekker ontbijtje gemaakt en daarna met de auto naar Animal Kingdom. Daar de auto geparkeerd op diamond parking. We lopen naar de ingang en gaan naar binnen.

 IMG_2511

Daar maken we wat foto’s van de dieren en lopen langs de Tree of Life door naar Afrika voor de Kilimanjaro Safaris. Hier worden weer aardig wat dieren gezien en natuurlijk gefotografeerd.

      IMG_2514 IMG_2523

      IMG_2546 IMG_2553

      IMG_2581 IMG_2602

Na dit avontuur lopen we nog even langs de Gorilla’s. Hier zit ook een kleintje. Tjee wat is die eigenwijs zeg. Ook lopen we nog langs allemaal dieren in een terrarium  en door een volière.

                     IMG_2611 IMG_2681

     IMG_2626 IMG_2629

IMG_2642

Daarna halen we wat te drinken, maar we vinden dat hier weinig eet/drink gelenheden zijn die binnen zijn. Je moet hier veel buiten in de warmte blijven zitten. We hebben geen keus, dus dat doen we maar.

Als we het op hebben lopen we verder en gaan China in. Ook daar zien we weer een klein aapje. We lopen nog langs de vleermuizen en tijgers.

      IMG_2724 IMG_2735

IMG_2751

Daarna waren we het al zat, want het was verschrikkelijk warm en benauwd door al die bomen. We besloten om via diverse winkels naar de uitgang van het park te lopen. Bij de uitgang kopen we nog even een flesje drinken en lopen in de volle zon terug naar de auto. Daar aangekomen, maak ik de deur open en de warmte komt me tegemoet. Ik doe de deuren open en start de auto. De auto geeft 42 graden aan. Het is pas half twee.

IMG_2813

Als de auto een klein beetje is afgekoeld, stappen we in en rijden naar de Publix om even wat brood te halen. Daarna gaan we nog even naar de Dollar Tree voor wat kleine dingetjes. En dan lekker naar huis, waar we wat gaan internetten en tv kijken.

                    notebook imagesCA5JOBS3

Ik werk vast aan de blog en om een uur of zeven gaan we eten. Ook vandaag weer lekker makkelijk in het huis. Tenslotte hebben we vakantie. Thuis doen we het wel weer anders. Na het eten kijken we nog wat tv en begin ik alvast met de koffer. Dan weet ik hoeveel ruimte ik nog heb.

 koffer inpakken

Morgen doen we het weer rustig aan, uitslapen, beetje shoppen en ‘s avonds Mickey’s Not So Scary Halloween Party.

disney halloween parade

5 opmerkingen:

  1. Wij vinden AK het park waar de minste verkoeling is, slecht voor een bezoek op een hele warme dag. Veel plezier morgenavond bij MNSVSHP.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op de een of andere manier heeft mn pc steeds moeite om je blog te openen, zoals ik al gemeld heb tijdens onze (bijna) dagelijkse chat via Facebook.

    Maar nu het lukt het zowaar en heb de afgelopen week ff bijgelezen. Mooie verhalen en natuurlijk ook mooie foto's in (vindt ik zelf) prachtige kleuren.

    Groetjes & tot vanavond,
    Pieter & Petra "PenPe"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het blijft toch een wonderlijk park, op sommige delen waan je je echt in Afrika... Het is zo te lezen weer een heerlijk dag... met veel leuke foto's

    Heel veel plezier tijdens de Mickey’s Not So Scary Halloween Party.
    Mandy en ik gaan hier ook heen al gebeurt dat pas eind Oktober..

    groetjes van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super veel plezier morgen in MK bij de Haloween party. Ben benieuwd naar je verslag en de foto's hiervan.
    Have Fun!!
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oei, die vleermuizen in AK, zo griezelig. We kwamen er vorige keer pas achter dat er geen glas tussen zit.
    Veel plezier bij de Halloween party, wij gaan in oktober dus ben benieuwd.
    Groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen